Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Frituur 1830. Meer weten? Ontdek meer
Viviane
20 jun 2026 om 17:30
Wij bestellen regelmatig, omdat alles steeds super lekker is. Deze keer waren de frietjes echter heel plat, vettig en licht van kleur. Ook de stoofvleessaus had een totaal andere smaak en kleur. Hopelijk is dit eenmalig !?
Sandra
7 jun 2026 om 19:31
Snelben goed
Suad
2 jun 2026 om 20:45
Lekker eten, snelle levering en vriendelijke service. Ik bestel hier zeker opnieuw!
Joyce
2 jun 2026 om 20:13
Frieten waren precies nog halfrauw, niet lekker van smaak… snacks wel goed gebakken. Niet voor herhaling vatbaar…
Mieke
17 mei 2026 om 18:59
Altijd goed
Tim
1 mei 2026 om 20:54
In het verleden altijd heel lekker, maar dit was niet goed. De frieten waren niet genoeg en de levering was een half uur te laat.